úterý 5. února 2008

Projekt 365

Každý den jedna fotografie.
Asi jsem se už úplně zbláznila, pustit se do takové akce. Jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží. Ale láká mě možnost moci si za rok prohlédnout každý den a zavzpomínat.

PROČ SE DO TOHO PUSTIT?
Denodenní pořizování fotografie je velký závazek s velkým přínosem. Tady je pár důvodů proč se do toho pustit:
- představte si mít možnost nahlédnout zpět do kteréhokoliv dne roku a připomenout si co jste dělali, koho jste potkali, co jste se naučili... (často zjistíme, že jen těžko vzpomínáme co jsme dělali včera nebo minulou noc, co teprve celý loňský rok!)
- vaše roční fotoalbum bude famózním dokumentací vašich cest a úspěchů, vašich účesů i přátelství. Čas běží překvapivě rychle.
- každodenní fotografování z vás udělá lepšího fotografa. Budete mnohem kreativnější, když budete nuceni přijít s něčím novým každý jednotlivý den.

Tak na to jsem zvědavá, kdy se moje vlohy pro kreativní tvoření objeví:-) Začínáme 3.2.2008. Tak s chutí do toho!

Žádné komentáře:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...