neděle 2. března 2008

29.2.2008


Ano,ano, opravdu jsem tak trhlá, že už 29.2. mám na stole velikonoční výzdobu. Ono to není zas tak brzy, Velikonoce jsou už 24.3.:-)

5 komentářů:

dib řekl(a)...

tý jo, tak tomu říkám uvědomělost :-) já budu mít vajíčko na stole až toho 24., a to eště jenom čokoládové..
no, hlavně že budem spolu :-)

Marti - Norreen řekl(a)...

já myslím, že nejsi blázen. Já už s holkama drátovala 16.2.

Ratu řekl(a)...

haha, výzdoba, mě by stačila umytá okna, aby bylo vidět jak to pučí venku:-))
ale mamča už taky věší vejce:-)

Petra řekl(a)...

mě už stačila výzdoba i odkvést a zvadnout ;-)

Celenka řekl(a)...

Ty, ne, to já jsem prdlá, já mám ještě vánoce... a přes okna není vidět. Bodejť jo, když furt vysedávám u počítače....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...