pondělí 2. ledna 2012

Silvestr 2011

Poslední den Projektu 365 - každý den jedno foto. Jsem ráda,že jsem to celý rok (už podruhé) vydržela. Kromě března,kdy chybí fotky kvůli mým zdravotním problémům, jsem se celý rok opravdu snažila. A tak mám rok 2011 pěkně zachycený a určitě se ráda budu vracet a vzpomínat.


Všem moc děkuji za přízeň, za to,že se ke mně na blog rádi vracíte,občas zanecháte i krásné komentáře,co potěší. Do dalšího roku přeji hlavně zdraví, štěstí, pohodu a spoustu krásných chvilek s těmi,které máte rádi.


Takhle se u nás letos slavilo. Patriček vydržel do půlnoci naprosto s přehledem a ucucával mi při přípitku vaječňák.:-)





Adélka spinkala jako andílek. Silvestr nesilvestr.



Domiš letos poprvé vydržel a nezaspal těsně před půlnocí. Takže si vzbudil tatina, který zaspal asi 15 minut před 12 a šli si užít ohňostroj.


Pohodový rok 2012!

Žádné komentáře:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...