středa 29. února 2012

1:11 Já nechci být velikej

Občas se poštěstí,že se vyspím celou noc. Občas se budí Adélka, dnes v noci byl narušitelem nočního klidu Patriček. Stejně jako starší syn v tomto věku se i on občas vzbudí s pláčem, že ho bolí noha. I já si tuhle nepříjemnost z dětství dobře pamatuju. Bolest netrvá dlouho,ale umí potrápit. Přesně v 1:11, když mi seděl na klíně a plakal,že ho bolí noha, protože mu roste,pronesl svoji oblíbenou větu."Já nechci být velikej." Já jsem teda jako dítě velká být chtěla. Proto se vždycky usmívám,jak je moudrý,že nechce vyrůst. A už má pro své tvrzení i důvod.
"Já nechci být velkej.Já už umím zatáčet." :D No, je to fakt. Lyžovat už umí,tak proč by měl ještě růst,že? :-)

Taky máte v noci takové pěkné zážitky?:-)



Neodolala jsem a objednala malý skleněný poklůpek,který už dlouho obdivuju. Je opravdu kouzelný.


Sluší mu háčkovaná kytička i sušenky,co říkáte?

Krásný den.

10 komentářů:

Unknown řekl(a)...

My tedy máme to štěstí že spíme docela dobře celou noc:-)Ten poklůpek je úžasný!!!Kde jsi si ho objednávala prosím?Michaela

Ilona Ř. řekl(a)...

Andreo,
ano znám to také u svých dvou dětí ;-)
Poklůpek je moc pěkný a kytí a sušenky mu sluší :-)
Ikeu také můžu ;-)

rêve de vivre řekl(a)...

Andrejka, tak našťastie mňa sa už takéto veci s neprespanou nocou netýkajú. Moja dcéra má 22 rokov. A keď bola malinká prespala skoro celú noc. Zlaté dieťa. Sklenený poklop mám tiež, používam ho na citrón. Ale vidím, že ty si vymyslela iné využitie. Ja som ho však nemusela objednávať, lebo ho majú u nás v meste.

Andreya řekl(a)...

Míšo,tady http://www.ku-z-el.cz/kuchynka/sklo/sklo/doza-na-citron-sklenena.html. A do 2 dnů byl doma.

A.

Helena Davidová řekl(a)...

Andrejko, tobě chválím poklůpek, malému foukám na nožku (znám to dobře, salus má úžasný bylinkový olejíček Maratonec, perfektní na masírování) a tobě se moc omlouvám, že jsem tě přejmenovala...
Pa, Helena

Marcela řekl(a)...

Andrejko, poklůpek i kytičky jsou nádherný, právě jsem dvě taky dodělala, pak vložím. Chtěla bych se tě něco zeptat ohledně blogu, pošli mi prosím mejlík. děkuji a pěkný večer Marcela

Cettia řekl(a)...

Krásné a ještě jednou krásné. Při předávání topíku si beru háček a budu se učit:-))))

Jitka řekl(a)...

Tak, tak, ta moje robátka měla také takové ošklivé noci. A jinak poklůpková krása i vše ostatní je moc krásné. Jitka

Věra řekl(a)...

Andrejko,klidné noci přeji.Poklůpek je kouzelný a kytička se moc povedla:-)

Šárka Martínková řekl(a)...

Andreo, i já už mám klidné noci, tedy pokud jdu brzy spát, spím celou noc. Ale teď často háčkuji dlouho do noci:-) Děti už mám dospělé. A ten poklop je na citron! To je dobrý nápad, mě pořád leží jen tak na talířku, a už jsem přemýšlela co s tím. Zase skvělá inspirace:-) Dky:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...