pátek 17. února 2012

Kousek šití, 16.2.12

U Markéty Baletkové jsem objevila pěkný návod na krabičky. Takové jednodušší šití to je přesně pro mě. Trénovat je potřeba. Už jsem u stroje dlouho neseděla a tyhle praktické krabičky mě přesvědčily.



Adélce se už zásoba gumiček a sponek docela rozrostla,takže jsem přesně věděla, na co krabičku použiju.


Růžová látka byla jasná, krabička je do Adélčina pokojíku a hnědý puntík ji pěkně doplňuje.Chybičky při šití Adélka určitě přehlédne a vy je omluvte.:-)




Krásný víkend všem, moc děkuji za vaše milé komentáře. U nás bude víkend sportovní,jedeme provětrat lyže, takže tvořit se bude zase až ten příští.

8 komentářů:

Janach řekl(a)...

Andrejko, nejen krásné, ale i praktické. Pěkná kombinace látek. Hezký sportovní víkend, Jana

Jana řekl(a)...

Andrejka, ďakujem za návštevu môjho blogu . Určite sa k Tebe budem vracať, našla som tu veľa inšpirácií.
Jana

Unknown řekl(a)...

Andrejko, žádné nedostatky nevidím, jen moc pěkné šitíčko, hezký víkend,
Marcela

Amelie řekl(a)...

chybičky žádné nevidím, je to náádhera. Závidím lidem, co umí šít.

Věrka řekl(a)...

Krásné, růžové ... nemají chybu. Také jsem je obdivovala, nejen u Markéty na blogu a myslím, že se do nich taky budu muset pustit :-)
Pěkný víkend Věrka

Cettia řekl(a)...

Já chybičky nevidím, máš pěkně vybrané barvičky:)

www.tocomebavi.blog.cz řekl(a)...

Ahoj Andrejko!!!!
Je to moc hezké šití a využití se mi moc líbí!!!!!Všechny ty gumičky a sponky budou mít svoje místečko!

Ivana řekl(a)...

Taštička je nádherná, krásné látky, nedostatky na ní žádné nejsou! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...