úterý 14. února 2012

Kytičkování, 13.2.12



Na jednom pěkném blogu jsem našla návod na kytičku, musela jsem ho vyzkoušet.
háčkovaná kytička

Háčkuje se podle něj skoro samo. Zvládla jsem to za chviličku.Kytičky budou skvělé na jarní čepce pro Adélku,jen co se do ní pustím.

A na dalším jsem zase objevila podložku pod hrneček.

podložky pod hrnky

Bude to dárek,ale pšššt. :-)Snad se bude líbit.

7 komentářů:

Věra řekl(a)...

Kytičky se moc povedly a Adélce budou slušet:-)
Podložka se určitě bude líbit,krásný dárek:-)

Helena Davidová řekl(a)...

Andrejko, moc se ti háčkování povedlo! Jsi šikulka!
Pa, Helena

Amelie řekl(a)...

Nádherné výtvory. Jsi šikovná. Chtěla bych ty kytičky taky zkusit.

Cettia řekl(a)...

Krásné kytičky, jsi šikulka:)

Marcela řekl(a)...

Nádherné růžičky, nemáte návod

Andreya řekl(a)...

Marci, v textu je odkaz na návod.
:-) Červeným písmem.

Andrea

Sonja řekl(a)...

Pěkné háčkované kytičky :-) Jen ty háčkované podložky jsem viděla u kamarádky na návštěvě a nepřipadli mi moc praktické ;-)
Já se teď zkouším naučit japonské látkové kytičky www.kanzashi.cz(pěkná ozdoba na látkové kabelky a batůžky) - na vánoce potřebuji být dokonalá :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...