pondělí 27. února 2012

Latté v růžovém, 27.2.2012

V Ikeji jsem mimo jiného koupila i 2 tyto překrásné hrnečky či spíše skleničky. Dnes mi do něj manžel udělal moje oblíbené latté.Vypadá to,že letos u nás buda jaro laděno dorůžova. Nějak jsem této barvě po narození Adélky propadla.


11 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Krása,já je mám také,také jsem jim podlehla:-)Michaela

Helena Davidová řekl(a)...

Adélko, já těmhle hrníčkům stále odolávám, ale jsou nádherné! Kávička z nich musí být!
Moc zdravím, Helena

klabe řekl(a)...

Andrejko, teda nestraš, že s narozením holčičky se z ženské stane taky růžovka.To jsem zvědavá, jestli budu moct někdy tuhle změnu taky prožít. :)) Já z růžové zatím toleruju leda tak fuchsiovou. :)) Ale ten hrneček je moc pěknej, to zase jo. :)) A to lattíčko vypadá ještě líp.

Amelie řekl(a)...

Nádhera. I my milujeme růžovou a její odstíny.

Amelie řekl(a)...

Nádhera. I my milujeme růžovou a její odstíny.

Andreya řekl(a)...

Helenko, to je krásné spletení se. Adélko mi ještě nikdo neřekl. :-)
Jinak hrníčkům neodolávej,jsou vážně úžasné!

A.

Andreya řekl(a)...

Klabe, vítám Tě u mě na blogu a moc děkuji za komentář. Moc Ti přeju,aby jsi si růžové období zažila,je to krása.
:-)
A co Tvůj blog, nějaký prázdný?

A.

Anonymní řekl(a)...

Ještě že ta Ikea je že???
My to máme trošku z ruky,ale když se tam jede,je to UDÁLOST roku:-)
Manžel pak nadává,že se jede jenom pro svíčky a pět tisíc je v trapu:-)
Měj se hezky s pozdravem Žaneta.

Unknown řekl(a)...

Andrejko, hrnecek je krasny a to laticko voni az k nam. Hned bych k tobe na jedno zasla. Hezky den, Katerina

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Večerka řekl(a)...

Andrejko, hned bych se nechala pozvat, vypadá úžasně. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...