sobota 25. února 2012

Pochválena buď Ikea!, 23.2.2012

Ještě se mi nestalo,že bych do ní zavítala a odcházela s prázdnou. Spíš naopak.:-)

Takže máme doma nově trochu růžového.

Cukřenka, svíčka,plechovka,obal na květiny i běhoun na stůl.A spoustu dalších nezbytností,které třeba vyfotím zase příště.


Adélka skládá magnetický domeček. Moc pěkná hračka,která ji baví. Úkolem je zařídit pokojík,který je předkreslený. Tabulka je oboustranná. K dispozici má spoustu magnetek s nábytkem,jídlem, zvířátkem apod. Procvičuje jemnou motoriku při umísťování magnetků na své místo, rozšiřujeme slovní zásobu při popisování pokojíků.

7 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Ta magnetická tabulka vypadá úžasně, ta by se mi líbila. V Ikee jsem byla jen jednou v životě. NIKDO mě tam nechce vzít.

Marcela řekl(a)...

Adrejko taky mám moc ráda Ikeu, je to relax a spoustu věcí odtud mám. Můžu nabídnout tykání??? pěkný víkend Marcela

Unknown řekl(a)...

Andrejko nádhera dozičky v reálu vypadají naprosto skvěle,už je mám na seznamu neboť jsem už minule zakoupila prostírku se stejným motivem,takže tvojí volbu jen schvaluji!Michaela

Andreya řekl(a)...

Amelie, tabulka za 119,- asi. Za málo peněz hodně muziky,jak se říká.:-)

Marci,za tykání budu moc ráda.Pěkný víkend i Tobě.

Míšo,tak já pro změnu připisuju na seznam prostírku. Tu jsem nějak prošvihla.

A.

www.tocomebavi.blog.cz řekl(a)...

Ahoj Andrejko!!!!
Hračička vypadá moc dobře,myslím,že bych si s Adélkou taky pohrála.No a IKEA poklady,ty jsou prostě nej!!!!

Jana řekl(a)...

Andrejka, krásne dózičky a magnetická tabuľka je naozaj výborná hračka pre detičky. A v Ikee sa dá naozaj veľmi dobre nakúpiť, len si treba zobrať veľa peňazí.

Yayi řekl(a)...

¡Hola!
Muy bonito tu blog. Te felicito.
Saludos desde Tenerife.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...