čtvrtek 16. února 2012

Taková vůně, přímo valentýnská!, 16.2.12

Já mám Valentýna ještě i dneska!!! Tahle nádhera mi přišla dnes ráno. Vyhrála jsem cenu v soutěži u jedné příjemné blogařky Jany.
Tady můžete potěšit své oči.



Ale kromě toho,že je to přímo dokonalé háčkování(mám ještě co trénovat) a uznejte mému pečenému čaji čepeček moc sluší, tak ta vůůůůně co se line z pytlíčku. To je přímo pohlazení.


Janička mi k výhře přidala ještě pytlíček plněný levandulí. Pytlíček je sám o sobě krásný,ale ta vůně je přímo božská.


Jani, moc moc moc děkuji ještě jednou za krásnou soutěž. Výhra je nádherná a za dáreček navíc děkuji z celého srdce. Přesně ses mi trefila do noty.


Vůbec jsem nevěděla,kterou fotku vybrat. Tak vás dneska trošku zahltím. Ale u takovéto krásy mi to snad prominete.

8 komentářů:

Věra řekl(a)...

Moc gratuluji:-)Krásná výhra.Hezký den přeji:-)

Monika řekl(a)...

Opravdu moc hezka vyhra, take moc gratuluji a zdravim, Monika...

Cettia řekl(a)...

Gratuluji k výhře, moc pěkné:)

Amelie řekl(a)...

Nádherná cena, gratuluji.

Janach řekl(a)...

Andrejko, mám velkou radost, že se ti výhra líbí, já děkuji za účast ♥♥♥ a přeji hezký večer, Jana

www.tocomebavi.blog.cz řekl(a)...

ANDREJKO!!!
Je to moc pěkná výhra,moc ti gratuluju!!!

Syd řekl(a)...

Andy, mooc gratuluju a kochám se krásnými fotkami na Tvém blogu. Jsi děsně šikovná :o)) Pa Syd :o))

Marcela řekl(a)...

Andrejko krása, jste šikulka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...