pátek 23. listopadu 2012

11



Blogy nyní žijí kromě vánočního tvoření i jedenáctkovou štafetou. Já tu svoji dostala od  Věrky a Adrianky. A pustila jsem se do ní hned. A tady je tedy můj příspěvek.
A co se za tou magickou 11 vlastně skrývá?

Pravidla:
1. 11 odpovědí na zadané otázky
2. 11 zajímavostí o mé maličkosti
3. 11 nových otázek pro nominované
4. 11 nominovaných blogů

11 odpovědí na zadané otázky
1. Tvá nejoblíbenější květina?
Jednoznačně tulipán, miluji ho ve všech barvách. Jen škoda,že ve váze dlouho nevydrží.
2. Blíží se Vánoce, jaký máš nejkrásnější zážitek spojený s tímto svátkem?
Rozzářené oči mých dětí mě dostávají rok co rok.
3. Dáváš si na Nový rok předsevzetí, i přesto, že víš, že je stejně nesplníš?
Z toho už jsem opravdu vyrostla.:-)
4. Naplňuje tě tvé současné zaměstnání? A splnilo se ti tvé dětské přání o tom, čím budeš?
Do puntíku. Vždycky jsem chtěla být učitelka a to se mi splnilo.
5. Vzpomeneš si na jméno své první dětské lásky ... nebo již vůbec nevíš, kdo to byl?
No jasně,to se nezapomíná. Byl to blonďáček Jožka ze školky. První a poslední blonďák v mém životě.:-)
6. Tvůj nejoblíbenější předmět na škole?
Chemie, měli jsme úžasnýho chemikáře.:-)
7. Jaké jídlo nejraději vaříš?
Moc ráda peču "šup šup" buchty.
8. Jaké dodržujete Vánoční tradice?
Zapalování svíček každou adventní neděli. Krájíme jablíčka, zpíváme koledy, pečeme cukroví, píšeme Ježíškovi. Taková ta klasika, která je pro děti důležitá.
9. Tvá nejoblíbenější barva?
Určitě tyrkysová.
10. Tvá oblíbená hudba je?
Cokoliv melodického, mám velmi ráda písničky z muzikálů.
11. Které své vlastnosti si nejvíce ceníš? 
Umění naslouchat druhým.
1. Spnil se ti nějaký sen, aspoň malinkatý?
Ano, mám holčičku!
2. Jsi sova nebo skřivan?
Jasná sova. Ať ráno vstanu kdykoliv, probouzím se nejdříve po desáté hodině.
3. Tvá nejoblíbenější písnička?
Momentálně Hallelujah.
4. Co hudba, hraješ na něco nebo bys ráda?
Ráda bych uměla na klavír, ale jen brnkám.
5. S kým by ses ráda setkala z významných osobností, třeba z oblasti kultury, se sportovcem, s politikem...?
S Rogerem Federer, toho jako sportovce obdivuji.
6. Hory nebo moře?
Mořeeee a furt!
7. Plánuješ nebo žiješ okamžikem?
Jsem typický plánovač, věci plánuji hodně dopředu a vyhovuje mi to tak.
8. Která lidská vlastnost ti nejvíc vadí?
Blbost, s tou se těžko bojuje.
9. Máš nějaké místečko na Zemi, kam se ráda vracíš?
Teplíčko, moře, pizza - Itálie
10. Máš nějaký talisman a jaký?
Nemám.
11. Věříš v něco a neptám se, jestli jsi věřící. Prostě v něco, na něco...
Věřím, i když pojemenovat to neumím.

11 zajímavostí o mé maličkosti
1. miluji svoje děti a manžela
2. ráda zútulňuji naše bydlení
3. neustále stěhuji věci na nová místa
4. mám ráda svoji práci
5. miluji voňavou kávu
6. ujíždím na mléčné čokoládě
7. strašně ráda nakupuji a obdarovávám
8. jsem ulítlá na kabelky a boty
9. jsem za každé situace optimistka 
10.čím dál míň se bojím zubaře :-)
11. miluji sluníčko a moře a tak  zimě dost trpím

11 nových otázek pro nominované
1. Jaký máš prozatím nesplněný sen?
2. Proč Tě baví blogování?
3. Jaký nejzajímavější dárek jsi našla pod stromečkem?
4. Zpíváte o Vánocích koledy?
5. Tvůj neoblíbenější pokoj je který a proč?
6. Která barva převládá v tvém šatníku?
7. Jakou kávu piješ nejraději? 
8. Jaká je tvoje oblíbená vůně?
9. Kdyby jsi se musela přestěhovat, kam by to bylo?
10. Kočka nebo pes?
11. Jaké povolání tě láká?

11 nominovaných blogů


Štafetový kolík jsem hrdě převzala i předala, svůj úsek jsem tedy odběhla správně. A teď už je to na vás, jak zabojujete.:-)
Krásný víkend ... Andrea

Ještě přidávám jednu důležitou informaci od Věrky: Jak jsem tak procházela blogy s 11 zpět - došla jsem k poznatku, že pokud získáte více nominací, můžete zodpovědět klidně všechny otázky - záleží na vás, jestli to uděláte, nebo odpovíte pouze na ty od toho, kdo vás nominoval první. Nových otázek stačí pouze 11 a to samé u blogů - tady nemusíte ten počet násobit. 

4 komentáře:

Adriana řekl(a)...

Andrejko, vidím, že jdu pozdě. U mě máš jedenáctku taky...pohodový víkend! Adriana

Karin řekl(a)...

Liebe Andreya ich schick dir liebe grüße und wünsch dir ein schönes Wochenend und weiter gute Einfälle Liebe grüße schickt dir karin

zcdl řekl(a)...

Andrejka, dakujem krasne za nominaciu, urcite vyplnim....a dam na blog, pa

REDNEVAL řekl(a)...

Andrejko, děkuji ti za krásnou "11".
Měj se moc hezky
Jarka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...